Ruj Nasıl Sürülür? Güzel ve Dolgun Ruj Sürmenin En Kolay 4 Adımı

Tags

     



Kullandığım ruj resimde gördüğünüz gibi kırmızı sizlere kırmızı ruj sürmenin en basit ve en etkili detaylarını anlatacağım.

  Ruj sürmenin detaylarını ve rujunuzun aldığınız renkte görünmesi için yapmanız gerekenleri ve güzel bir dudak makyajı için en basit yolları sizlerle paylaşacağım.
      1.Adım:Dudağınızı ten renginize uygun pudra ile nötrleyin.
     
      2.Adım:Ruj renginize göre dudak kalemi belirleyin.Ama benim tercihim ruj renginden biraz daha koyu bir ton seçmeniz.Daha sonra onu dudağınıza yedirince dudak çizginiz daha belirgin olacaktır.Tabi ki tercih sizin.Ben koyu bir ton ile uygulayarak gösterdim sizlere.


       3.Adım:Rujunuzu düzgün şekilde dudağınıza sürün ve dudak kaleminizi iyice yedirin.Dışarı kaçan kısımları düzgün şekilde silin.Ve iyice yedirdiğinize emin olun.Dudak kaleminiz absürt şekilde belli olmasın.En üst fotoğrafta belirttiğim gibi durursa hoş bir dudak görünümüne sahip olabilirsiniz.

      4.Adım:Tamamen sürüp aynanın karşısına geçip dudağınıza yedirin.




UYARI:
Kozmetik markaları istemediği sürece marka belirtmiyorum.Bilgilerinize sunulur.