Göz Altı Kapatıcı

Tags

       

Gözlerimizin altında oluşan morluklar bizim için bazen ciddi bir sorun haline gelir.Makyaj yaparken nasıl yapmalıyız?Nasıl kapatmalıyız?                                                                                                                                    
Öncelikle yapılan yanlışları düzeltmeliyiz.Fondöten kullanmadan önce nemlendirici kremimizi yüzümüze yedirmeliyiz.Daha sonra fondöteni suratımıza eşit şekilde dağıtmalıyız.Ve gözümüzün altını kapatmak için göz altı kapatıcı kullanmalıyız.Benim gözlemlediğim normal pudralardan çok daha iyi kapatan kapatıcılar var bu birazda morluk derecesine bağlı.Benim gözlerimin altında morluk yok ama fotoğrafta gördüğünüz arkadaşımın göz altı baya bir mor ve bu hep böyle.Normal pudralardan daha etkili olduğu için göz altı kapatıcısı kullandık.                                                                      
  Yapmamız gereken aşamaları anlatıyorum.
1-)Fondötenimizi yüzümüze uygulamamız gerektiği gibi uyguluyoruz.Eşit şekilde dağıtıyoruz.Ben fotoğrafta daha net anlaşılsın diye sadece göz kısmını çektim.
   

2-)Fondöteni uyguladıktan sonra ben pudrasız yüze tercih ediyorum ve öyle daha mantıklı olduğunu daha güzel görünüm elde edildiğini düşünüyorum.Hem fondöten hem pudra hem göz kapatıcısı çok ağır oluyor diye düşünüyorum.Ve pudra kullanmadığınız yüzünüze göz altı kapatıcınızı gözünüzün altından kaşınıza doğru sürüyorsunuz.Bu yöntem gözlerinizin birazda büyük durmasına yardımcı oluyor.

3-)Fırçayla veya elinizle yüzünüze tam anlamıyla yediriyorsunuz.Kaliteli bir kapatıcı kullanıyorsanız yüzünüzde emanet gibi durmayacaktır.Ve morluklarınızı kapatmanıza yardımcı olacaktır.Farklı seçenekler farklı tiyolar var ben en basit yolla bu şekilde yapıyorum etkili de oluyor.Fotoğraflarda gördüğünüz gibi.Benim morluklarım yok ama sade bir makyaj veya gündelik bir makyajda gözüm biraz daha büyük ve aydınlık dursun diye aynı şekilde kullanıyorum.Abartı makyajlardan yana değilim.Gündelik hayatta yani.Belli olmadan hafif ve ufak dokunuşlar seven biriyim size de ona göre anlatıyorum.Gündelik zamanda naturel görünen yüzler daha hoş duruyor bana göre özel günler ayrıcalıklı olmakla birlikte 
Bu da makyajımızın son hali.Bu adımları uygulayınca bu hale gelebiliyor gözünüz ve dediğim gibi günlük doğal tarzda makyaj için bu uygulama basit ve hoş yani sadece beş dakikanızı alıyor.İlk fotoğrafta var ama yinede ben net görmeniz açısıyla önce ki halini de paylaşayım sizlerle.

Bu da ilk hali göz çukurları ve göz altını kapatmak isteyenler uygulayabilir.Ve de normalde ürünlerin markasını kozmetik firması istemediği sürece paylaşmıyorum ama bir maskara söyleyeceğim onu almayın fotoğrafta gördüğünüz gibi topaklanma yapıyor.Normalde tekrardan makyajı yapıp çekim yapacaktık ama vakit dardı ve yeni aldığım için güzel olur düşüncesiyle aldığım maskara berbat çıktı.Ve bana överek satmışlardı acelemde vardı bakamadım ben aldım siz almayın.Aşağıda paylaşıyorum fotoğrafını normalde de ürün paylaşmıyorum ama boşa alıp paranıza yazık etmeyin diye paylaşıyorum.Umarım memnun kalırsınız paylaşımlardan ve işinize yarar.Her kadın güzeldir unutmayın kendinizi sevin ve kendinize bakın💕

Avon-BIG&DARING VOLUME MASCARA