Kirpikler Nasıl Uzar


Uzun kirpikler hepimize daha cazip gelir.Eğer uzun kirpikleriniz varsa şanslısınız.Ama kısa ve cansız kirpikler için de çözüm yok değil.Öncelikle bunu yapmayı içten istemeli ve kararlı olmalısınız.Daha sonra verilen adımları uygulamaya başlamalısınız.
1.Adım:Beslenmemize dikkat ediyoruz.Bol vitamin içeren meyve ve sebzeler tüketiyoruz.A,C ve B vitamini içeren besinler bizim için çok daha önemli.Havuç,biber,portakal,çilek vs. gibi vitamin değerleri yüksek sebze ve meyve tüketimine dikkat ediyoruz.
2.Adım:Bence en önemli adımlardan biri.Göz makyajınızı silmeyi ihmal etmiyoruz.Günün sonunda yani makyajla işimiz bittiğinde hemen siliyoruz.Ve bunu gözünüzü ve kirpiklerinizi yıpratacak bir ürünle değil makyaj temizle sularıyla yapıyoruz.
3.Adım:Kirpik fırçanız varsa günde birkaç defa kirpiklerimizi tarayabiliriz.Almak isterseniz çok basit bir şekilde bulabileceğinizi düşünüyorum.Veya evde temiz bir maskara varsa onu kullanabilirsiniz.Bitmiş maskaranızı atmayın sonra fırçasını biraz emek ederek temiz hale de getirebilirsiniz.Açıkçası ben bunu çok yapıyorum sizinde yapmanızı öneririm. 😉
4.Adım:Kaş ve kirpik uzatmak için dünyaya gönderilmiş bir sırrı paylaşıyorum şuan sizinle.Badem yağı evet her yerde bulabileceğiniz badem yağı kirpik ve kaş uzatmak için çok etkili.Yalnız dikkat etmeniz gereken en önemli unsur badem yağının gerçek olması ve özellikle uyarıyorum acı badem yağı ile karıştırmayın.Benim söylediğim normal badem yağı.Yine yapmanız gereken temiz bir maskarayı badem yağına batırıp kirpiklerinize yedirerek sürmeniz.Ve düzenli olarak bıkmadan bunu sabah akşam yapmalısınız.Kesin garanti veriyorum sabırla,gerçek bir badem yağı kullandığınızda kirpikleriniz uzayacak.Ama 1 hafta yapıp olmuyor ya bırakıyorum şeklinde düşünecekseniz boşa masraf etmeyin derim ben çünkü sabır isteyen bir iş.
Kirpik uzatma konusunda birkaç yöntem daha var ama ilk olarak bunu paylaşmak istedim sizlerle çünkü kendim en çok bunu kullandım ve işe yaradığını gördüm.En etkili çözüm diye düşünüyorum tabi ki altarnatif seçenekler de var.Onları da yapabilirsiniz.Bu sizin kişisel tercihinize kalmış birşey.Umarım faydasını görürsünüz,güzel sonuçlar alırsınız.