Işıltılı Saçlar


Saçlarımız parlasın diye gidip kimyasal yollara başvururuz.Halbuki saçımızı daha çok yıpratırız.Ama evde de o parlak görünümü sağlayabiliriz.Saçlarımızı kimyasallarla yıpratmaya,yakmaya çokta gerek yok aslında.Her evde bulunan maydanoz bunun çaresi.Nasıl mı?Hemen anlatıyorum.
Malzemeler
*Bir tutam maydanoz
Yöntemi:Maydanozu yıkayıp bir kaba koyuyoruz.Üzerine su ekliyoruz.Miktarını kendi saç boyunuza ve kalınlığına göre ayarlıyoruz.Çok su koyacaksanız çok maydanoz koymanız gerekir.Ayarladıktan sonra kaynatıyoruz.Kaynamış suyun içinden maydanozu çıkartıyoruz.Suyu ılıması için bekletiyoruz.Su ılık hale geldikten sonra saçımızı bu su ile yıkayıp 10-15 dakika güneşte duruyoruz.Balkona çıkıp biraz bekleyebilirsiniz.Bunu tamamladıktan sonra saçımızı şampuanla yıkıyoruz.Düzenli olarak haftada 1-2 kere uygulamanız yeterli.Fazla uygulayıp saçınızı yormayın.Düzenli yaptığınızda parlak saçlara kavuşabilirsiniz.
Yorumlarım:Saçım mat durduğu için kendime bir çözüm arıyordum.Ve bunu saçıma kimyasal maddeler kullanarak yapmak istemiyordum.Tabi doğal olarak ne yapmam gerektiğini de bilmiyordum.Annemin tavsiyesi üzerine bunu yapmaya başladım.Tabi onlar biraz daha eskiyi ve doğal yöntemleri biliyorlar.Biz yeni nesil direk kendimizi kuaförlere ya da güzellik merkezlerine atıp iyi birşey olduğunu düşünerek hemen ışıltı attıralım gibi düşünüyoruz.Neyse maydanoz suyunu yapmaya başladık annemle haftada 2 kez yapıyordum daha sonra 1'e düşürdüm.Çünkü bir zaman sonra haftada 1 yapmak bile yetti.Yalnız ilk zamanlarda olmuyor ya diye bıkmayın düzenli olarak yapın.Eğer saç tipinize göre saçınızı sertleştirirse biraz zeytinyağı katarak yumşatmanızda hiçbir sakınca yoktur.Yalnız iyi durulamaya dikkat edin.Umarım güzel sonuçlar alırsınız.