Beyaz Dişler için Limon Macunu

 

 
         Kahve,çay ve sigara tüketimi sonucu dişlerimiz malesef sararıyor.Beyazlatmak için yapılabilir birkaç sonuç var.Ben size kendi uyguladığım yöntemi anlatmak istiyorum.
        Malzemeler:Limon          
        Yöntemi:Limon kabuğunu rendenin en ince kısmıyla rendeliyoruz.Bardak altına rendeleyebiliriz.Yarım limon rendelemek yeterli olacaktır.Rendelediğimiz limon kabuklarının üzerine birkaç damla limon sıkın.Çay kaşığı ile ezelim kabukları.Sonra dişimizin üzerine hazırladığımız macunu sürelim.Parmağımızla macunu 1-2 dişimizi fırçalıyor gibi fırçalayalım.Dişimizde uzun süre tutmamaya özen gösterelim.Haftada 2-3 defa uygulayın.Çünkü fazlası dişlerimize zarar verebilir.          
       Yorumlarım:Ben bu konu hakkında neler yapabilirim evde diye baya araştırdım karşıma birkaç seçenek çıktı.Karbonat uygulaması mesela işte kesin çözüm falan diyor herkes.Neyse dedim yapayım dişlerim daha beyaz görünsün falan diye düşünüyorum.Sonra öğrendim ki karbonat dişi beyazlattığı gibi mahvediyormuş.Dişlere aşırı zararlıymış,uygulamanızı tavsiye etmiyorum.Yaptığınız araştırmalarda bu sonucu görürseniz diye ufak bir deneyimimi paylaştım.Tuz seçeneğiylede karşı karşıya kalacaksınız.Tuzu uyguladım ve gerçekten bir işe yaramadı.Ben yararını görmedim belki diş yapımdandır ama bana bir yararı olmadı.Birde çilek uygulaması var.Onu henüz deneyemedim denediğimde kesinlikle bilgilendireceğim.        Limon macununu yaptığımda gerçekten faydasını gördüm.Bunu haftada birkaç kez yaptım dişlerim zarar görmesin diye ve dişlerimi beyazlattığını ilk hafta ki uygulamam da gördüm.Zaten dişin yüzeyini tamamen temizliyor.Uyguladığınızda göreceksiniz.Umarım memnun kalırsınız.Uygulamadığım hiçbir bilgiyi sizlerle paylaşmıyorum.Yorumlarınızı yazabilir veya başka bir konuda bilgi almak isterseniz yorumlarınızı bekliyorum.