Metobolizma Hızlandırmak için Limon-Su

Tags


      Şimdi sizlerle zayıflamaya yardımcı en önemli faktörü paylaşacağım.Metabolizmamızın çalışması zayıflamaya en önemli etkendir.Şimdi metabolizmamızı nasıl çalıştıracağız bu sorunun cevabını veriyorum.

         Malzemeler:Limon,su

         Yöntemi:Her sabah soğuk suya yani 7-8 derecelik bir bardak suya limon sıkıp içiyoruz.Günün geri kalan kısımlarında da içilebilir.Ama sabah kesinlikle içilmesi gerekli.Suyu içtiğinizde mideniz suyu vücut sıcaklığına getirebilmek için aşırı derecede enerji harcıyor ve bu süreçte enerji kaybedip vücudunuzu daha hızlı çalıştırmış oluyorsunuz.Bu da sizin yağ yakma kilo kaybetme oranınızı büyük ölçüde etkiliyor.

         Yorumlarım:Kilo vermeye karar verdiğimde bunu yapmaya başladım.Her sabah kahvaltıdan önce mutlaka içiyordum.Gün aralarında ve akşamları yatmadan sürekli içer hale geldim.Ben hareket halinde olmadığım için günüm oturarak geçtiği için metabolizmamın hızlanmasına çok ihtiyacım vardı.Ve bu suyu içtiğimde gerçekten daha fazla terlediğimi normalden çok daha fazla lavaboya gittiğimi gördüm.Biraz zaman geçince göbeğimdeki rahatsız edici fazlalıkların ciddi manada azaldığını gördüm.Yalnız şunu söylemek zorundayım sadece bu su ile zayıflamadım.Yanında çok hafifte olsa yediklerime içtiklerime dikkat ettim.

Yorumlarınızı sizde nasıl etkiler uyandırdığını yazarsanız memnun olurum.Sormak istediğiniz başka sorular varsa yardımcı olmaya çalışırım.