Siyah Nokta Çubuğu(Komedon Aleti)


    Cildimizde hoşlanmadığımız şeylerden birisi de net siyah noktalardır.Elimize aynayı alınca direk dikkatimizi çekmeyi başarırlar.Sonra başlarız tırnaklarımızla sıkmaya.Bilmeyiz ki yanlış yapıyoruz.Sinir bozucu şeyler olunca pek yanlışı doğruyu düşünmeden yapıyoruz.
   Siyah noktalar için siyah nokta çubuğu çıkarmışlar.Açıkçası internette gördüm baya heveslendim de aldım çünkü hayatımda bir tanesine dahi tahammül edemediğim birşey.Sizlerle de paylaşmak istedim benim gibi tahammül edemeyenler varsa diye.
   Siyah Nokta Çubuğu Nasıl Kullanılır?
  Siyah nokta çubuğunun kalın tarafı siyah noktalar içindir.Siyah noktanın tam üzerine ortalayarak yüzümüze paralel şekilde yerleştiriyoruz.Sonra buna emin olduktan sonra bastırıyoruz siyah noktanın üzerine,çıkartıyoruz bu şekilde.Aşırı basit birşey yani.Ama tabi küçük noktaları çıkarmak oldukça zor oluyor onu da belirteyim.
  Siyah nokta çubuğunun çember başlığı yani ince tarafı beyaz uç görünümü için.Beyaz uçlu noktaların iyice çıkmasını bekliyoruz daha sonra çember başlığı tam ortalayarak bastırıyoruz.
 Siyah Nokta Çubuğu Kullanımında Dikkat Edilmesi Gerekenler:
*1-)Cilt gözeneklerinizin açık olduğu bir vakitte yapın.Yani duştan aldıktan sonra veya yüzünüze buhar bakımı yaptıktan sonra.İkisini de yapmadıysanız üçüncü seçenek yüzünüzü sıcak su ile yıkayın daha sonra uygulayın.Etkili sonuç almak için ilk iki seçeneği öneririm.
 *2-)Siyah nokta çubuğunu aşırı kullanmayın cildinize zarar verebilirsiniz.Ve uyguladığınız bir bölgeye sürekli uygulamayın iz bırakabilirsiniz.
 *3-)Sivilceye meyilli görünümleri tırnaklarınızla temizlemeye çalışmayın,net iz kalır.
 *4_)Siyah nokta çubuğunuzu kimse ile paylaşmayın.Sadece siz kullanin.
 *5-)Kullandıktan sonra kesinlikle temizleyin kabına öyle koyun.Alkolle temizleyin falan yazıyor benim aldığımda ama alkolü nerden bulayım bende kolonya ile temizliyorum.
 *6-)Dışarı çıkmadan hemen önce yapmayın kızarıklığı bir süre gitmiyor çünkü.
İşe yarıyor onu belirteyim.Ben memnunum aldığıma sizde almak isterseniz alabilirsiniz.Almak isterseniz heryerde bulabilirsiniz yani kozmetikle ilgili olan yerlerde.Fiyatını sorarsanız ben indirimden yedi buçuk liraya almıştım.Diyeceklerim bu kadar merak ettiğiniz birşey olursa sorabilirsiniz yanıtlamaya ve yardımcı olmaya dikkat ederim.