Güzel Hissetmek,Güzel Olmak

Tags


        Makyaj yapmak,güzel hissetmek bana göre her kadının hakkıdır.Çünkü şunu biliyoruz ki biz tüm kızlar makyaj yaptığımızda daha mutlu ve daha özgüvenli oluyoruz.Hele yüzümüz istediğimiz gibi saçımız tastamam kusursuz da bir makyaj,güzel elbiseler işte bunları kendimizde hissettiğimizde dünyanın en güzel kadını gibi hissedebiliyoruz.Ki bana göre de herkes kendini büyüklenmeden güzel hissetmeli.
         Kendinizi güzel hissetmenize engel olan ne varsa onu ortadan kaldırmalısınız.Kilo problemi,sivilceler,saçlar,kıyafetler vs.Sizin kendinizi aynada keşke şöyle olsaydı dedittiren ne varsa onu yok edin ve keşke dediğiniz kısma getirin.Çünkü herşeyin bir çözümü vardır.Hepimiz olağanüstü aman Allah'ım dedirtecek güzellikte olamayız.Amacımız kendimizi bakımlı ve güzel hissetmek.
         Ben kendimden örnek vereyim.Yarın dışarı çıkacaksam arkadaşımla falan görüşeceksem geceden yapılması gereken el,yüz ve saç bakımımı yaptıysam uyumadan giymek istediğim kıyafetlerimi sabaha hazırladıysam kendimi çok iyi hisseterim.Saçım güzel,yüzüm güzel,kıyafetler iyi oldu tamamım derim.Çünkü kendimi güzel hissettirecek şeyler yaptım akşamdan.Makyaj kısmına gelince makyaj yapmayı çok severim hatta makyajsız dışarı çıkmadığım zamanlar oldu.Artık o kadar abartı değil tabi ki makyajsız da dışarı çıkıyorum,geziyorum da eğleniyorum da ama yine de makyaj benim için herşey.Biliyorum ki sizde makyajı seviyorsunuz.Kendinizi güzel hissedince mutlu oluyorsunuz.Güzel ve kusursuz makyajlar yapın kendi taktiklerinizi oluşturun.Ben sizlerle paylaşıyorum kendi yaptıklarımı beğenirseniz benim yaptığım gibi uygulayın.Yüzünüze,saçınıza iyi bakın.Dediğim gibi fiilen çok güzel olmayabiliriz.Ama önemli olan bizim ne hissettiğimizdir.Güzel kadın,kendini güzel hisseten kadındır.Kendinizi güzel hissedin ve kendinize bakın.Bende sizlerle bazı yapabileceğiniz şeyleri paylaşıyorum evde ne yapıyorsam size de yazıyorum belki merak eden vardır veya pratik çözümler isteyenler olur diye.Deneyimlerimi paylaşıyorum ki birilerine yararlı olabileyim diye.Güzel hissedin güzel yaşayın en güzel kadın kendinizsiniz unutmayın💕