Sivilceye Kesin Çözüm


Sivilceleri yok etmek istiyorsan aslında yapabileceğin çok kolay bir yöntem var.İlk başta inanılır gibi gelmiyor ama gerçekten kesin çözüm.Evde 1 adet patates bulmaktan daha kolay birşey yoktur.Heryer de ulaşabileceğiniz patates istemediğiniz sivilcelerinize son veriyor.


Yöntemi:Patatesi soyuyoruz.Daha sonra çok ince dilimlere ayırıyoruz.Birkaç dilim işinizi görecektir.Dilimledikten sonra dilimlediğiniz patatesi suratınıza ya da sırtınıza veya sivilceniz hangi bölgedeyse oraya sürüyorsunuz.Nişasta sıvısını sivilce bulunan bölgeye iyice sürüyorsunuz.Yapmanız gereken bundan başka hiç birşey değil.Hergün sabah yada işe veya okula gidiyorsanız akşam uyumadan yapmanız yeterlidir.Yaptıktan hemen sonra yıkamıyorsunuz.Uyguladığınız bölgede kalıyor.Akşam yaptıysanız sabah yüzünüzü yıkamanız yeterli.Sabah yaptıysanız dışarı çıkacaksanız çıkacağınız vakit yıkayın.Bir saat durdu yeter diye düşünmeyin.Ya da patates kokuyorum rahatsız oluyorum diye düşünmeyin.Sivilcelerinizden kurtulmak için çok ufak bir zorluğa katlanabilirsiniz bence.Yüzünüzü yıkadığınızda koku veya yüzünüzde belli olan bir durum olmayacaktır.
Yorumlarım:Bunu ilk yapacağım vakit bir patates sivilcelerime ne yapabilir diye düşünmedim değil.Daha sonra annem patatesle uğraştıkça dilimleyip getiriyordu.Suratıma sürmemi istiyordu.Bende annem getirmiş zaten diye aynanın karşısına geçip 1 dakikamı almayacak şekilde sürüp geri işime dönüyordum.Bunu sürekli yapmaya eriniyordum açıkcası.Sonra aynaya baktıkça izlerimin beyazladığını sivilcelerimin söndüğünü gördüm.Daha sonra sabah uyanınca hergün yapmaya başladım.Patatesi suratınıza sürerken ilk başta su sürüyor gibi hissediliyor.Daha sonra 1 dk geçmeden suratınızı kaplayıp gerdiğini hissediyorsunuz.Sivilcelerinize dokunup onları sıkmayıp ya da patatesin yüzünüzde oluşturduğu maske tarzı katmanı soymayınca 1 haftada veya 2 haftada kesin çözüm alacaksınız.Ama iradeye sahip çıkıp erinmeyip hergün yapmak sivilcelerinizle uğraşmamak sizi sivilce derdinizden kurtaracaktır.Uyguladığınızda sizde oluşan durumların yorumunu bekliyorum.İşe yaramazsa farklı önerilerde bulunabilirim.